انتشارات رویان پژوه
ورود / عضویت
دسته بندی محصولات
ورود

کتابی خواندنی به قلم استاد دکتر مسعود یغمایی

کتابی خواندنی به قلم استاد دکتر مسعود یغمایی

.

.

.

دکتر مسعود یغمایی، متخصص جراحی‌ دهان‌ و فک‌ و صورت، استاد دانشگاه شهید بهشتی تهران که کتاب معروف "جراحی دهان فک و صورت نوین" را به زبانی شیوا و سلیس ترجمه کرده و جایزه کتاب سال جمهوری اسلامی ایران به خود اختصاص داده است.

.



.

دکتر larry j Peterson استاد دوران رزیدنتی دکتر یغمایی و نویسنده "جراحی دهان فک و صورت نوین" بوده و پس از مرگ ایشان افزونه جدید کتاب توسط همکلاسی ایشان دکتر hupp به روز شده است و مجددا دکتر یغمایی به ترجمه آن اهتمام ورزیده اند . تا به امروز ده‌ها کتاب از سوی ایشان تالیف و ترجمه و به جامعه دندانپزشکی و همکاران تقدیم شده است. علاوه بر آثار منتشر شده دو کتاب استاد بسیار کاربردی و خواندنی است یکی "کنترل عفونت در دندانپزشکی" که لازمه هر مطب و کلینیک است و دیگری "مهم‌های فراموش شده در رفتار حرفه‌ای طبابت" که خواندن آن بر روند زندگی و کار تاثیر بسزایی دارد.

از استاد یغمایی بخاطر همکاری و همراهی همیشگی‌شان با انتشارات رویان‌پژوه تشکر ویژه داریم و از خداوند متعال برایشان طول عمر و سلامتی خواستاریم.

۰۵ تیر ۱۴۰۰
اخبار

رویداد سه روزه استارت آپ ویکند در حوزه نظام سلامت

کمیته تحقیقات و فناوری دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی ارومیه با همکاری کمیته تحقیقات و فناوری دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل و شتاب‌دهنده نوآوری آرتا سلامت برگزار می‌کند : رویداد سه روزه استارت ...
files-pezeshki-news-photo-2024-02-22-16-52-37-3942ffa61d331728fcb88745dbb19a2e.jpg