انتشارات رویان پژوه
ورود / عضویت
دسته بندی محصولات
ورود

حضور رویان‌پژوه در نمایشگاه مجازی کتاب اصفهان

حضور رویان‌پژوه در نمایشگاه مجازی کتاب اصفهان




اولین نمایشگاه مجازی کتاب استان اصفهان با حضور ناشران سراسر کشور از 20 تا 26 آذر به مدت هفت روز برگزار خواهد شد.

 مدیرعامل خانه کتاب و ادبیات ایران در نشست پانزدهمین نمایشگاه کتاب اصفهان و نخستین نمایشگاه مجازی کتاب استان اصفهان گفت: استان پیشتاز اصفهان به عنوان نخستین استانی که در زمینه نمایشگاه‌های مجازی می‌توانست الگو باشد برای این هدف انتخاب شد. در مجموعه طرح‌هایی که در خانه کتاب برگزار می‌کنیم، اصفهان یکی از استان‌های پیشتاز است. همچنین دسترسی آسان ناشران از مزایای نمایشگاه مجازی کتاب است. در سال‌های گذشته ۳۰۰ تا ۴۰۰ ناشر ثبت نام اولیه می‌کردند اما به دلیل دوری راه و مشکلات دیگر، تعداد کمتری می‌توانستند در نمایشگاه شرکت کنند.






افزایش حضور ناشران نسبت به نمایشگاه فیزیکی، ایجاد زمینه مساعد برای معرفی بیشتر و کامل‌تر کتاب‌های ناشران، صرف وقت و هزینه کمتر برای جست‌وجو و انتخاب و خرید کتاب توسط بازدیدکننده، امکان مشاهده عناوین بیشتر از ناشران مختلف با موضوعی واحد، افزایش دامنه انتخاب کتاب و... از جمله مزایای برگزاری نمایشگاه‌ مجازی استانی کتاب است.

تا کنون هزار و 140 ناشر از سراسر کشور برای حضور در نخستین نمایشگاه مجازی کتاب استان اصفهان ثبت‌نام کرده‌اند. یارانه در نظر گرفته شده برای نمایشگاه مجازی کتاب اصفهان نزدیک به ۵۰۰ میلیون تومان است و متقاضیان می‌توانند با تخفیف ۲۰ درصدی که ناشر ارائه کرده کتاب خریداری کنند.

نخستین نمایشگاه مجازی کتاب اصفهان از سوی خانه کتاب و ادبیات ایران و با حمایت معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و با همکاری اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان برگزار می‌شود.

انتشارات رویان پژوه نیز با بیش از 800 عنوان کتاب در حوزه علوم پزشکی و دندانپزشکی در این نمایشگاه حضور خواهد داشت.


منبع: روابط عمومی

۱۸ آذر ۱۴۰۰
اخبار

رویان پژوه در ایام عید تعطیل نیست

بهار با هلهله و پای کوبان در راه است و زمین و زمان انتظارش را می‌کشند امید است در این روزگار خجسته ایام به کامتان باشد انتشارات رویان پژوه به اطلاع می رساند مجموعه از یکشنبه پنجم فروردین ...
files-pezeshki-news-3-3942ffa61d331728fcb88745dbb19a2e.jpg