انتشارات رویان پژوه
ورود / عضویت
دسته بندی محصولات
ورود

رونمایی از کتاب برترین فناوری‌های داروسازی و پزشکی

رونمایی از کتاب برترین فناوری‌های داروسازی و پزشکی

کتاب برترین فناوری‌های داروسازی و پزشکی با حضور دبیر ستاد توسعه زیست فناوری معاونت علمی رونمایی شد.
به گزارش مرکز ارتباطات  اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، کتاب برترین فناوری‌های داروسازی و پزشکی با تلاش 33 گروه متشکل از اساتید مجرب این حوزه  مشتمل بر مباحث مختلفی از جمله زیست دارو، زیست پزشکی، فناوری اطلاعات، علوم پایه و تشخیص است.


به گفته رئیس کارگروه سلامت ستاد توسعه زیست فناوری در آیین رونمایی از این کتاب، کتاب برترین فناوری‌های داروسازی و پزشکی، از پزشکی شخصی سازی شده شروع شده و به مباحثی همچون سل، ژن، بافت، کاربردهای درمانی و سلول درمانی، بایوانفورماتیک، فرآورده های زیست دارو، واکسن های جدید، خوراکی و اسید نوکلئیکی، تشخیص های جدید مبتنی بر ژنتیک و میکروجریان ها پرداخته است. این کتاب راهنمای بسیار خوبی برای انجام تحقیقات در آینده و شناخت مسیرهای نوین علم در جهان خواهد بود.


رستگار ادامه داد: اگر تلاش ها و حمایت های ستاد زیست فناوری نبود، امکان چاپ این کتاب ارزشمند فراهم نمی شد. در زمینه مجموع مقررات فرآورده های زیستی و بیولوژیک نیز کتابی در ستاد توسعه زیست فناوری تهیه شده که به زودی رونمایی خواهد شد.

۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۱
اخبار

رویان پژوه در ایام عید تعطیل نیست

بهار با هلهله و پای کوبان در راه است و زمین و زمان انتظارش را می‌کشند امید است در این روزگار خجسته ایام به کامتان باشد انتشارات رویان پژوه به اطلاع می رساند مجموعه از یکشنبه پنجم فروردین ...
files-pezeshki-news-3-3942ffa61d331728fcb88745dbb19a2e.jpg