انتشارات رویان پژوه
ورود / عضویت
دسته بندی محصولات
ورود

رونمایی از کتاب برترین فناوری‌های داروسازی و پزشکی

رونمایی از کتاب برترین فناوری‌های داروسازی و پزشکی

کتاب برترین فناوری‌های داروسازی و پزشکی با حضور دبیر ستاد توسعه زیست فناوری معاونت علمی رونمایی شد.
به گزارش مرکز ارتباطات  اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، کتاب برترین فناوری‌های داروسازی و پزشکی با تلاش 33 گروه متشکل از اساتید مجرب این حوزه  مشتمل بر مباحث مختلفی از جمله زیست دارو، زیست پزشکی، فناوری اطلاعات، علوم پایه و تشخیص است.


به گفته رئیس کارگروه سلامت ستاد توسعه زیست فناوری در آیین رونمایی از این کتاب، کتاب برترین فناوری‌های داروسازی و پزشکی، از پزشکی شخصی سازی شده شروع شده و به مباحثی همچون سل، ژن، بافت، کاربردهای درمانی و سلول درمانی، بایوانفورماتیک، فرآورده های زیست دارو، واکسن های جدید، خوراکی و اسید نوکلئیکی، تشخیص های جدید مبتنی بر ژنتیک و میکروجریان ها پرداخته است. این کتاب راهنمای بسیار خوبی برای انجام تحقیقات در آینده و شناخت مسیرهای نوین علم در جهان خواهد بود.


رستگار ادامه داد: اگر تلاش ها و حمایت های ستاد زیست فناوری نبود، امکان چاپ این کتاب ارزشمند فراهم نمی شد. در زمینه مجموع مقررات فرآورده های زیستی و بیولوژیک نیز کتابی در ستاد توسعه زیست فناوری تهیه شده که به زودی رونمایی خواهد شد.

۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۱
اخبار

رویداد سه روزه استارت آپ ویکند در حوزه نظام سلامت

کمیته تحقیقات و فناوری دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی ارومیه با همکاری کمیته تحقیقات و فناوری دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل و شتاب‌دهنده نوآوری آرتا سلامت برگزار می‌کند : رویداد سه روزه استارت ...
files-pezeshki-news-photo-2024-02-22-16-52-37-3942ffa61d331728fcb88745dbb19a2e.jpg