انتشارات رویان پژوه
ورود / عضویت
دسته بندی محصولات
ورود

ثبت بیش از ۱۶هزار سفارش در اولین ساعت فعالیت نمایشگاه کتاب تهران

ثبت بیش از ۱۶هزار سفارش در اولین ساعت فعالیت نمایشگاه کتاب تهران

سخنگوی سی‌وسومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران گفت: در بخش مجازی نمایشگاه کتاب، تنها در ساعت نخست روز اول، ۱۶ هزار و ۵۰۰ سفارش به ثبت رسیده است.

به گزارش ستاد خبری سی‌وسومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، علی رمضانی در نشست خبری تصریح کرد: این تعداد سفارش به ارزش 420 میلیون تومان است.

وی با اشاره به اینکه از این میزان سفارش ثبت شده، 12 هزار و 500 مورد بسته‌بندی شده است، افزود: در نمایشگاه مجازی کتاب تهران، 180 هزار عنوان کتاب بارگزاری شده و همچنان ناشران در حال بارگزاری کتاب‌های خود هستند.

به گفته رمضانی در روز اول مجموعاً 49 هزار و 694 نسخه کتاب در بخش مجازی به فروش رسیده است.

قائم مقام سی و سومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، متذکر شد: عموماً تعداد نسخه فروش رفته در نمایشگاه فیزیکی مشخص نیست و با سرجمع مراجعه‌کننده‌ها و تراکنش‌های بانکی مشخص می‌شود.

رمضانی تصریح کرد: از دو هزار و 800 ناشر اعلام شده در نمایشگاه، یک هزار و 700 مورد در بخش حضوری و یکهزار و 100 مورد در بخش مجازی حضور دارند و تا به امروز حدود 93 درصد از متقاضیان غرفه خود را تحویل گرفته و مستقر شده‌اند.

وی افزود: با توجه به اینکه برخی غرفه‌ها خالی است، متقاضیان دیگر جابه جا شده و به این گروه غرفه اختصاص داده می‌شود.

سخنگوی نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با تاکید به اینکه برنامه‌ریزی گسترده‌ای برای هدایت و راهنمایی مراجعان نمایشگاهی و اطلاع‌رسانی غرفه‌ها عملیاتی شده، اضافه کرد: بعد از آخرین تغییرات غرفه‌ها، بخش‌های اطلاع‌رسانی و راهنمایی هم دایر می‌شود.

سی‌و‌سومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از بیست‌ویکم آغاز شده و تا سی‌ویکم اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ در دو بخش حضوری در مصلای امام خمینی(ره) و مجازی در سامانه ketab.ir  ادامه خواهد داشت.

۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۱
اخبار

رویان پژوه در ایام عید تعطیل نیست

بهار با هلهله و پای کوبان در راه است و زمین و زمان انتظارش را می‌کشند امید است در این روزگار خجسته ایام به کامتان باشد انتشارات رویان پژوه به اطلاع می رساند مجموعه از یکشنبه پنجم فروردین ...
files-pezeshki-news-3-3942ffa61d331728fcb88745dbb19a2e.jpg